• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Семінар-практикум для завідувачів дошкільних навчальних закладів Ленінського району на тему «Ефективний керівник».

Семінар-практикум для завідувачів дошкільних навчальних закладів Ленінського району на тему «Ефективний керівник».

2011-05-26

/Files/images/Изображение 106.jpg

/Files/images/Изображение 095.jpg

24 травня 2011 року в ДНЗ (яслах-садку) №9 відбувся семінар-практикум для завідувачів дошкільних навчальних закладів Ленінського району на тему «Ефективний керівник».На ньому були присутні: спеціаліст з питань дошкільної освіти Ленінського РУО Сальникова О.О., завідувачі та методисти дитячих садків.
Актуальність теми семінару зумовлена рівнем розвитку суспільства, який ставить високі вимоги до керівника сучасної освітньої установи, типу керівництва колективом, до особистісних та ділових рис освітянського лідера. Час вимагає впровадження нової етики управління – партнерсько-рівноправного стилю взаємин, відмови від декларативного спілкування та дріб’язкової опіки.
Учасники семінару-практикуму в процесі роботи характеризували перелік найбільш значущих компетенцій керівника, складали його словесний портрет, визначали стилі керівництва та критерії постановки завдань підлеглим.
В своїх виступах завідувачі висловлювали думки, що сучасний керівник, котрий хоче досягти успіху в роботі колективу, в першу чергу повинен зосередитися не на процесі, а на стосунках – ставленні людей до своєї праці, ставленні один до одного, отриманні відчуття задоволення від власного внеску в загальний процес та кінцевий результат.

/Files/images/Изображение 107.jpg
Підводячи підсумок роботи семінару Сальникова О.О., спеціаліст з дошкільної освіти Ленінського РУО, наголосила, що нинішньому суспільству потрібні керівники, які самі вміють пропонувати нові ідеї, володіють філігранною технікою управління, викликають у підлеглих ентузіазм і енергію, сприяють формуванню психологічної грамотності педагогів, вчать їх володіти технологією профілактики і подолання професійного стресу та синдрому «професійного вигоряння», реалізовують природний потенціал особистості та забезпечують формування творчої індивідуальності педагога.

Кiлькiсть переглядiв: 324